Stålebring Golf Academy

Bra eller roligt?

Publicerad 2013-02-08 19:50:32 i Allmänt,

Imorgon startar jag upp årets första nybörjarkurs och jag är sugen på att göra något annorlunda. Något jag tror väldigt mycket på. Det jag tänker jag på skulle med lätthet utveckla nybörjarna snabbare än vanligt. Jag skulle vilja att vi struntade i bollarna och provsvingade i minst fem kurstillfällen innan vi slog bollar.
 
Det är är endast fem personer i kursen och därför kommer dessa fem att få mer tid än vanligt för instruktion. I ett tidigt skede ska vi också filma så deras bild av sin egen rörelse tidigt stämmer överens med vekligheten.
 
Om gruppen tillåter detta så kan jag lova er bloggläsare att det blir Sundsvalls bästa nybörjare.
 
Med träning händer det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela