Stålebring Golf Academy

Idiotiskt

Publicerad 2013-07-25 21:07:48 i Allmänt,

 
Jag har tjänat bra med pengar på ovanstående hjälpmedel och varför jag skriver det är för påvisa hur viktigt det är att jag tjänar pengar på hjälpmedel. Det är nämligen helt sjukt att ge en elev ett hjälpmedel som bara används under lektionen. Så funkar det nämligen på en hel del lektioner runt om i landet.
 
Det rätta borde ju vara att varje golftränare ska sälja träningshjälpmedel  hela tiden. Jag har självt sålt 50 st Swingyde och varje person har blivit hjälpt och uppskattat att egenträningen blivit konkret. Vad jag verkligen vill belysa är hur motsägelsefullt det är att ge en elev ett hjälpmedel under en lektion för att sedan "ta tillbaka" hjälpmedlet utan att ens försöka sälja det till eleven. Vissa saker GÅR INTE att träna på om man inte har hjälpmedlet. Swingyden är i många fall ett måste för att eleven ska förbättra vissa saker.
 
Med bra egenträning händer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela