Stålebring Golf Academy

Sista veckan på TU

Publicerad 2013-03-02 10:27:58 i Allmänt,

Kommande vecka är den sista veckan på TU. Det har gått snabbt och nu känns det vemodigt att lämna klassen och framförallt min mentorsgrupp. Oavsett  vad jag vill bli bättre på så borde det vara samma saker som leder till förbättring. Jag tänker på analys av lektionsgivning. Jag har skrivt innan att det som har gett mig mest är lektionsgivning inför andra. Jag hade önskat att jag hade fått gett mer lektioner inför andra på utbildningen och jag är starkt överygad om att jag kommer fortsätta ge lektioner inför andra även efter min utbildning.
 
Vad nästa utbildning blir vet jag inte. GIH känns väldigt nära till hands...
 
Med träning händer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela