Stålebring Golf Academy

Älska Callaway!

Publicerad 2013-05-26 21:54:45 i Allmänt,

 
Hej!
 
Förra året hade Stålebring Golf Academy och Callaway ett väldigt bra samarbete. Det innebär att jag kan erbjuda en speciell dag till alla mina kunder. Den 6 juni  mellan 11.00 -16.00 kommer Kjelle Gaude som är den bästa Custom Fittning - experten på Callaway att skräddarsy klubbor till er kunder.
 
Det kostar ingenting och han har alla hjälpmedel som behövs ( vektorer, mätare, skaft, etc). Förutom det så gäller detta:
 

1. Köp en uppsättning X Hot järnklubbor (minimum 7 klubbor) och få

antingen en fri koppar wedge eller 3 dussin HEX Chrome bollar gratis.

2. Köp en uppsättning X Hot PRO järnklubbor (minimum 7 klubbor) och få

antingen en fri koppar wedge eller 3 dussin HEX Black Tour bollar gratis.

3. Köp en Metal X 2 ball putter, få ett gratis Odyssey paraply.

 Kolla dessutom in dessa löften från mig som jag lovar er kunder:

  • Lägsta prisgaranti ( gäller mot ALLA andra golfshopar i hela landet samt alla andra golfvaruhus)
  • Ni får all uppmärksamhet om ni bokar en tid.
  • Ni får dessutom lägsta pris 0ch en hel del produkter på köpet.
  • Ni får de bästa klubborna som PASSAR ER!

Hoppas ni uppskattar detta och väljer att handla era klubbor på er lokala shop, där priserna är lägst och utprovning är UTOMHUS!

Boka er tid snarast till mig genom att svara på detta mail.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela