Stålebring Golf Academy

GRANDOPENING - Vinn en Taylormade R1 eller en Aquadrybag från Callaway!

Publicerad 2013-05-01 06:53:00 i Allmänt,

 
 Nu ser det riktigt fint ut i shopen och det känns roligt att presentera detta för medlemmarna på Öjestrand GC och resten av golfsundsvall. Förutom alla erbjudanden så finns det ett lotteri som kan ge en Driver och en Bag från Callaway ( totalt värde 6295:-). För varje 500 :- ni handlar för får ni en lott.
 
Jag med många medlemmar tycker det är kul att ha en shop på banan som dessutom har lägstaprisgaranti så gör det rätta och utnyttja denna tjänst. Stålebring Golf Academy finns till för er golfare i Sundsvall.
 
Jag hoppas innerligt att ni som följt bloggen kommer ut under kommande helg mellan 09.00-15.00 båda lördag och söndag och säger hej, inget skulle göra mig gladare!
 
Med en ny säsong händer det!
 
Älskar du spelet så älskar du att bli bättre.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela