Stålebring Golf Academy

Kaxigt men sant

Publicerad 2013-05-04 17:59:07 i Allmänt,

 
Idag mitt på dagen så var det fullt på rangen på Öjestrand GC. Det är verkligen kul att det var så många där och det är trevligt att träffa alla efter en lång vinter.
 
Min första tanke, helt ärligt, var " oj vad dom slår ut bollar utan någon tanke". Tänk om ALLA på rangen hade ett syfte med varje sving. Tänk hur bra alla skulle bli och hur LÄTT det är att få till det scenariet. Det borde finnas en stopskylt på rangen där det står  " STOP! Slå inte om du inte har något att arbeta med i svingen"
 
Kaxigt men sant.
 
Med en lektion så får du något att jobba med.
 
Med din lektionsbokning så händer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela