Stålebring Golf Academy

Vad är avancerat?

Publicerad 2014-04-01 22:41:56 i Allmänt,

 
 
 
Jag är väldigt spänd inför morgondagen då jag kommer att få en hel dags utbildning med TrackManpersonal. Det fungerar så att om man köper en ny TrackMan så leverarar den kunniga personalen på TrackMan produkten själv och erbjuder utbildning i denna. Det innebär att i mitt fall så kommer det komma en TrackMankille som jobbat ute på tourerna och utbildar mig en hel dag.
 
Det känns ju naturligtvis riktigt fräckt och väldigt framåt. Jag ringde han ikväll igen och sa till han att även om jag inte har hunnit arbetat 20 år med TrackMan eller förstått allting som kan hända så vill jag veta vad en ritkigt avancerad utbildning innehåller. Senast jag snackade med TrackMankillen så sa han att han brukar lägga nivån på utbildning på olika nivåeer och det är detta som är intressant.
 
Även om jag inte är något annat än en nybörjare så vill jag veta vad som är avancerat. Det är det som är hela grejen och det är just det jag sa till han om nyss när jag ringde. Lägg utbildning så avancerat som möjligt så jag inte förstår något, då får jag äntligen veta vad osm är just riktigt avancerat. Jag vill veta vad som är topp, framkant.
 
Jag avslutade med att be han att slakta mig riktigt rejält med kuggfrågor och mycket räkneexempel. Ska bli riktigt spännande att veta vad som är avancerat och hur jävla långt bort en annan är från det :)
 
Med TrackMan händer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela