Stålebring Golf Academy

Broöppning smakar gott!

Publicerad 2014-12-02 19:56:50 i Allmänt,

 
Snart öppnar den så efterlängtade bron och det är riktigt kul. Att spela golf på Öjestrand GC kan inte bli "närmare" stan egentligen. För att citera några av våra fantastiska medlemmar så skriver jag - " det är som om hela bygget är byggt för Öjestrand GC". Avfarten till Öjestrand är oerhört viktigt och tyvärr är det osäkert om den öppnas till säsongstart. I "värsta" fall kan den öppnas i mitten av nästa sommar.
 
Bingo för Öjestrand GC helt enkelt :)
 
Jag har ett förslag för invigning  av bron både officiellt och inofficellt, nämligen att slå en driver från mitten av bron ut mot vattnet. Det skulle vara en grymt cool grej att göra och posta på facebook. Dessutom ska min TrackMan stå bakom och säga exakta siffor om den första drivern från bron :)
 
Vad tror ni?
 
PS.
 
Helt utanför dagens ämne så måste jag säga att inslaget om Bhutan på rapport gav mig gåshud. Kolla upp det och även vidare diskussion på svt 2 20.00. Ämnet får ni utforska själva.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela