Stålebring Golf Academy

Mitt brev till medlemmarna !

Publicerad 2014-12-25 08:39:44 i Allmänt,

Godmorgon!
 
Jag ska strax bege mig till Friskis i Övik för ett pass i gymmet såhär efter julafton. Igår skickade jag ut ett mail till våra medlemmar så ni gärna får läsa nedan. God jul!
 

Den bästa julklappen avslutar ett fantastiskt år!

Efter ett fantastiskt 2014 fullt av golf, tävlingar och lektioner så har vi fått den absolut bästa julklappen av alla golfklubbar i Sverige – en bro och en motorväg som nästan går rakt in till parkeringen på vår underbara klubb.

Som en skänk från ovan förvandlas den del av vår klubb som varit svagast och minst attraktiv till en av klubbens största styrkor och helt plötsligt flyttas klubben väldigt nära Sundsvall stad.

Det känns lika tjatigt som underbart att återigen skriva att Öjestrand GC är en fantastisk bana som är lika utmanande som tuff och det enda som slår skicket på banan är den höga stämningen i klubben.  Det är det som gör att det är så oerhört kul att arbeta som tränare på Öjestrand GC.

Cia, Anders och Karin som alltid tar emot mig, medlemmar och gäster på ett ytterst professionellt sätt skapar en fantastisk stämning. Banpersonalen med Palla i spets ser till att alla grässtrån ligger rätt och alltid har en fin grönfärg gör att det är kul att spela.

 En solid och bra ekonomi med en klubbchef och styrelse som gör ett riktigt bra jobb skapar också en fantastisk stämning.

Den största ingrediensen till den fantastiska stämningen är dock inte nämnd, det är alla medlemmars positiva och entusiasmerande inställning. Tillsammans skapar vi inte bara en golfklubb utan en av Norrlands bästa golfupplevelser.

i skrivandets stund vill jag rikta ett stort tack och ett ”bra jobbat” till mina kunder och elever. Genom att investera i hjälpmedel som TrackMan och vidareutbildningar inom PGA utvecklar jag ständigt mig och det är precis så jag vill att mina elever ska utvecklas.  

Jag vill härmed önska er alla en riktigt god jul och ett gott nytt år.

2015 är Öjestrands år.

Med träning händer det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela