Stålebring Golf Academy

8 timmar??

Publicerad 2014-05-10 14:23:42 i Allmänt,

TrackMan_4.JPG.jpg

Sedan jag kom hem från turkiet har jag jag stått med TrackMan till sent på kvällarna och gett lektioner och känt mig rätt frusen och trött pga av det kalla vädret. Idag satt jag och arbetade i en timme framför datorn och kände mig helt slut. Fattar inte hur man kan klara av att sitta 8 timmar framför skärmen och ändå vara pigg och fräsch i huvudet. Står hellre i -5 åtta timmar och ger lektioner än en timme framför datorn. Tur jag är golftränare och att vädret snart blir varmt. 
 
Jag har aldrig tyckt det är roligare med golflektioner än nu tack vare TrackMan. Både lektioner och Custom Fitting blir riktigt riktigt roligt. Jag är enda butiken i sundsvall där ni kan testa klubbor utomhus i en TrackMan, komihåg det när ni bestämmer er för att göra en Custom Fitting kommande veckor.
 
Med träning händer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela