Stålebring Golf Academy

Stora utrustningstestet i Golf Digest

Publicerad 2014-05-02 21:38:11 i Allmänt,

Läs senaste nummret av Golf Digest där dom har deras största test av utrustning. Jag bläddrade igenom denna nu ( väldigt sent då tidningen kom för ett tag sedan) och blev riktigt nöjd över att deras åsikt om Callaway. Callaway toppade listorna på allt vilket är helt rätt. 
 
Från och med i år kan jag testa mina klubbor i  TrackMan och VETA vad som går längst, vad som ger mest bollhastighet, vad som funkar bäst för olika handicapgrupper osv. Callaways träklubbor går en mil, Apexjärnen är hur bra som helst och deras putters med vikt upptill är grym.
 
Det bästa av allt är att jag har spelat 5 rundor med denna utrustning och det är verkligen hur bra som helst. 
 
Hoppas vi syns imorgon på Grandopening.  - 20 % på allt i butiken samt denna kampanj från årets vassaste märke :)
 

Köp 7 järn (eller fler) av X2 Hot eller X2 Hot Pro och få en gratis:
X2 Hot Stand Bag (bild nedan och bifogat)
ELLER
en X2 Hot eller X2 Hot pro wedge (AW, LW eller SW)
 
 
Med Grandopening händer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela