Stålebring Golf Academy

2015 är Öjestrands år

Publicerad 2014-10-05 20:34:48 i Allmänt,

 
I golfsverige råder det tuffa tider för många golfklubbor och förändringar i administration sker. Det generösa servicen med en klubbchef och en tränare slås ihop för att dra ner på kostnaderna, shoparna lägger ned eller erbjuder endast ett begränsat sortiment. Under dom senaste åren har Öjestrand ökat medlemsantalet så att klubben nu har rekord. Bara det är fantastiskt med tanke på hur svårt det har varit att ta sig ut med bil till klubben under vissa tider. 
 
Banan har varit i ett fantastiskt skick och vi har en grym service i receptionen och en välsorterad shop. Juniorverksamheten är framåtgående och vi har distriktets elitjuniorer i klubben.
 
Det kanske låter lite kaxigt men 2015 blir Öjestrands år. Det kommer bli magiskt med den nya motorvägen som gör att det tar kortast tid att åka till Öjestrand GC från stan av golfklubbarna i stan. Öjestrand har ett fantastiskt rykte om sin fina bana och jag tycker att vi ska en vision om att det vi ska ha kö. Alltså en medlemskö.
 
Jag är galet peppad inför säsongen och jag tycker att vi ska ragga alla nybörjare, nya medlemmar till en fantastisk klubb. Alla är varmt välkommna och passa på innan det blir kö.
 
Med Öjestrand GC händer det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela