Stålebring Golf Academy

Grepprea!!

Publicerad 2014-10-21 22:07:58 i Allmänt,

 
 
 
 
 
 
 
 
25 % på ALLA grepp

Efter alla otroligt fina gratulationer på min 25-årsdag från Er igår så tänkte jag erbjuda just 25 % rabatt på något varuslag.

Det är sällan rabatt på grepp så därför kör vi 25 % rabatt på alla grepp och ingen merkostnad för jobbet eller kapning om det önskas.

Slå till på de populära C-thrugreppen eller kanske ett helt vanligt Golfpridegrepp - Du bestämmer! 

Slå mig en signal eller maila så kan hämtning/leverans av klubbor ske i Sundsvall istället för på golfbanan. Ta vara på en rabatt som inte ges annat när en PGA-tränare blir ett år äldre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela