Stålebring Golf Academy

Varför vi struntar i greppet....

Publicerad 2014-10-10 07:28:25 i Allmänt,

 
I sommras skrev jag ett inlägg om att jag struntade i greppet på elever i mycket större utsträckning än innan jag började arbeta i TrackMan och ibland är det en del som kommenterar inläggen och ifrågasätter varför. Det är också en stor del av en bloggs syfte vilket är viktigt att komma ihåg. 
 
I bilden ovan har har ni som tvekat på varför spåret är så mycket viktigare än greppet hos elever ett tydligt bevis på spårets relevans. Tror ni fortfarande inte på detta så är mitt bästa tips att köpa en egen TrackMan och börja jobbat i detta se hur svingspårets betydelse får större och större påverkan :)
 
Med svingspår händer det. Trevlig Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela