Stålebring Golf Academy

Med din träning händer det!

Publicerad 2015-02-12 07:14:46 i Allmänt,

 
Jag tror att jag har skrivit i något tidigare inlägg att jag tycker att min slogan "Med träning händer det" är kanske den bästa slogan jag hört i golfsverige men också i "gymträning" för den står för så mycket konstruktiva saker som all träning grundar sig på. Att träning är hela grejen och inte quickfixs.
 
Då och då lägger jag till "din" i den slogan och då blir det "med din träning händer det" och det är nog lätt det bästa med mitt jobb. Att få eleven att förstå att han eller hennes egenträning har skapat en förändring.
 
Börja använd den bästa slogan mer :)
 
Med träning händer det! Booooooom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela