Stålebring Golf Academy

Stänger av nyheterna.

Publicerad 2015-02-16 07:45:31 i Allmänt,

 
 
I skrivande stund ser jag på rapport som vanligt och jag brukar känna att det är skönt att ha koll på vad som händer runt om i världen men nu tror jag att jag hellre flyttar mitt fokus till golfens underbara värld. Jag vet inte om det är bara min perception som gör att jag upplever nyheterna så oerhört brutala eller om det alltid varit såhär men det känns som världen håller på att spåra ur. Jag är så tacksam att jag får jobba i en mijö där folk spelar golf på sin fritid och vill utvecklas och känna glädje, den världen är bra mycket trevligare att vara i än utanför känns det som.
 
För er som är pålästa så kanske ni har sprungit över begreppet X-factor och därmed också X-factor Stretch. Jag tänker göra en video om detta på min videokanal på Youtube som ni gärna får gå in och kolla på. Hela grejen med X-factor är att mäta hur mycket underkroppen vrider sig i förhållande till överkroppen men det är inte speciellt relevant att belysa med tanke på att väldigt få amatörer inte alls når sin fulla X-factor. Det tror jag beror till stor del på teoetika missförstånd. Lyssna på videon så får ni en förklaring!
 
Med golfens värld händer det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela