Stålebring Golf Academy

Värdefullt utbyte för vidare utveckling

Publicerad 2015-05-21 11:02:36 i Allmänt,

Allt handlar om att förstå att jag måste alltid umgås med, prata med, träna med, andas samma luft med personer som är bättre än mig själv. Oavsett om jag är på jobbet med golfen eller på gymmet så får jag en oerhörd draghjälp genom att umgås med folk som kan mer än mig.  
 
Jag försöker avsätta 30 min varje dag till att få hjälp med svingar. Det behöver inte vara svingar som jag själv inte förstår men jag vet att jag alltid kommer att bli trångsynt och fast i mitt eget mönster. Det är ju som med allt i livet.  Med den nya tekniken såsom, dropbox, video, trackman, mail, skype, facebook etc så behöver man inte åka en meter för att skapa ett utbyte. Igår fick jag en 10 min lång analys av en galet duktigt kollega som är Headpro på Isaberg. Riktigt lärorikt som både jag och Ebba ska titta på i eftermiddag. Allt för att lyfta blicken och se förbi. 
 
Tack Erik Andersson för analysen !
 
Med träning händer det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stålebring Golf Academy

Jag heter Robin Stålebring och mitt företag heter Stålebring Golf Academy. I min vardag träffar jag väldigt mycket intressanta människor som kan mycket om golf, träning och idrott. Det vill jag skriva om. Här har ni det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela